Specialist in facility en recruitment

Visie

“Als excellente partner zorgen wij voor continue delights”

Missie

“Wij bieden support in marktonderzoek die alle verwachtingen overtreft “

Bureau Fris faciliteert alles wat nodig is voor marktonderzoek. brengt het gezicht achter de cijfers. speelt proactief in op de latente behoeften van de klant door excellente toewijding.

Achtergrond Bureau Fris

Wat er niet is, moet er komen! Zo begon Stephanie Groot-Hecker in 2005 Bureau Fris.
De vraag naar goed ingerichte ruimtes voor marktonderzoek groeide en er was behoefte aan een flexibel selectiebureau, dat meedenkt met de klant. Stephanie is werkzaam geweest bij een gerenommeerd onderzoeksbureau en door haar jarenlange ervaring wist zij wat te doen met de wensen en behoeften van elke onderzoeker.

In 2006 kwam Augusta Zweekhorst in dienst als eerste medewerker en in 2009 werd zij mede-eigenaar van Bureau Fris.
11 jaar verder is Bureau Fris, dankzij haar tevreden klanten, snel uitgegroeid tot een full-service bureau met:

  • 3 vestigingen in Nederland
  • 35 medewerkers
  • een eigen database met 25.000 respondenten

Zo gaan wij graag door, om het beste bureau van Nederland en België te worden op het gebied van facility, recruitment en online ondersteuning van klanten in marktonderzoek.

foto-van-stephanie-en-augusta-directie-bureau-fris

Waarom Bureau Fris?

  • Wij staan voor betrouwbaarheid en kwaliteit. Door onze ‘hands on’ mentaliteit doen wij wat we beloven.
  • Wij beschikken over een landelijke dekking voor facility en recruitment.
  • Met onze database van 25.000 respondenten kunnen wij onze klanten altijd voorzien van frisse gezichten.
  • Wij werken met accountmanagers die fulltime werken en dus altijd zelf bereikbaar zijn.
  • Al meer dan 600 bedrijven maken gebruik van de producten en diensten van Bureau Fris.
  • Wij spelen in op vragen van klanten en leveren maatwerk.
  • Wij bieden een inspirerende en professionele werkomgeving.

USP’s Recruitment

Snel, flexibel en efficiënt

Fulltime werkende accountmanagers

Korte communicatielijnen
 met een vaste contactpersoon

Effectieve evaluaties om het bestand fris te houden

12 jaar ervaring met marktonderzoek

Open en transparante communicatie

USP’s Facility

Centraal gelegen locaties

Ontzorgen van onderzoekers

Digitale apparatuur ter beschikking

Sfeervolle inrichting

Goed verzorgde catering (verse thee, diverse koffies, etc.)

Fulltime facility manager op elke vestiging

Vast onderzoekspersoneel (gastvrouw/-heer, notulist)

Merkwaarden

Zorgzaam Young Professional Betrouwbaar Proactief Toegewijd

Team Bureau Fris

Bureau Fris investeert niet alleen in haar klanten en respondent, maar ook in haar eigen medewerkers. Onze young professionals werken full-time met plezier, waardoor de klant krijgt wat wij beloven.

Happiness op de werkvloer helpt je bij het realiseren van doelen. Bij Bureau Fris stralen we uit dat we plezier hebben in ons werk. Onze medewerkers zijn belangrijk en maken het verschil. Zij weten de klant op positieve wijze te raken.

Bij Bureau Fris kan iedereen leren, carrière maken en trainingen volgen en staan wij voor openheid op de werkvloer. De prettige werksfeer mét teamuitjes, gezellige feestjes en gezonde lunches resulteert in een laag ziekteverzuim en weinig uitval.

Managing Director / Marketing & Sales
Managing Director / HR & Finance
Operations & Quality Manager
Senior Account Manager
Senior Account Manager
Account Manager
Account Manager
Account Manager
Assistant Account Manager
Assistant Account Manager
Assistant Account Manager
Facility Manager Amsterdam
Facility Manager Rotterdam
Facility Manager Rotterdam
Facility Manager ’s-Hertogenbosch
Facility Manager ’s-Hertogenbosch
Facility Manager ’s-Hertogenbosch
Online Marketeer
Finance Assistant
Office Assistant
Office Assistant
Facilitair Medewerker
© Copyright Bureau Fris