Onze diensten

Wij zitten op twee vaste plekken in Nederland. Daarnaast bieden we Fris Onderweg aan waarmee wij op iedere locatie in Nederland onze service kunnen aanbieden.

Recruitment

Recruitment bij Bureau Fris betekent dat wij alles op alles zetten om de juiste respondenten voor een onderzoek in te delen.
Meer info

Facility

Bureau Fris faciliteert door heel Nederland marktonderzoek en heeft 2 vestigingen.
Meer info

Research people

Onderzoekspersoneel nodig? Bureau Fris heeft al het onderzoekspersoneel en ook de notulisten, gastheren, etc beschikbaar.
Meer info

Tools

Bureau Fris heeft verschillende handige online tools voor marktonderzoek.
Meer info

Bekijk waar wij zitten

Wij zitten op twee vaste plekken in Nederland. Daarnaast bieden we de Fris Onderweg dienst aan waarmee we op iedere locatie in Nederland onze service kunnen aanbieden.
amsterdam

Amsterdam

rotterdam

Rotterdam

onderweg

Fris Onderweg

international

Fris Internationaal

Team Bureau Fris

Bureau Fris investeert niet alleen in haar klanten en respondenten, maar ook in haar eigen medewerkers. Onze young professionals werken full-time met plezier, waardoor de klant krijgt wat wij beloven. Happiness op de werkvloer helpt je bij het realiseren van doelen.

Stephanie Groot

Stephanie Groot

Managing Director Marketing & Sales
Augusta Zweekhorst

Augusta Zweekhorst

Managing Director HR & Finance
Liselot Simonse

Liselot Simonse

Managing Director Operations & Quality
Imane el Amrani

Imane el Amrani

Management Assistant / Data Security Officer

Onze opdrachtgevers

Bureau Fris investeert niet alleen in haar medewerkers en respondenten, maar ook in haar klanten. Bekijk hieronder met welke bedrijven we al hebben samengewerkt.

Twee vestigingen in Nederland, 25 medewerkers en een eigen database met 30.000 respondenten

Achtergrond Bureau Fris

Wat er niet is, moet er komen! Zo begon Stephanie Groot-Hecker in 2005 Bureau Fris. De vraag naar goed ingerichte ruimtes voor marktonderzoek groeide en er was behoefte aan een flexibel selectiebureau, dat meedenkt met de klant. Stephanie is werkzaam geweest bij een gerenommeerd onderzoeksbureau en door haar jarenlange ervaring wist zij wat te doen met de wensen en behoeften van elke onderzoeker.

Na 16 jaar horeca- en retailervaring in leidinggevende functies, kwam Augusta Zweekhorst in 2006 in dienst als eerste medewerker. In 2009 werd zij mede-eigenaar van Bureau Fris. Augusta is o.a. verantwoordelijk voor Finance en HR bij Bureau Fris. Ook millennial Liselot Simonse is per 1 april 2018 aangetreden als directielid bij Bureau Fris. Deze jonge aanwinst heeft zich de afgelopen jaren bij Bureau Fris gefocust op het futureproof maken van het bureau. Met de komst van Liselot Simonse (uit 1987) als nieuwe directeur van Bureau Fris wordt de aandacht op operatie en kwaliteit verder versterkt. Klik hier om het hele persbericht te lezen.

13 jaar later is Bureau Fris, dankzij haar tevreden klanten, uitgegroeid tot een full-service bureau met 2 vestigingen in Nederland, 500 verschillende klanten nationaal en internationaal, 25 medewerkers en een eigen database met 30.000 respondenten. Zo gaan wij graag verder, om het beste bureau van Nederland en België te worden op het gebied van facility, recruitment, online tools en volledig ontzorgen en ondersteuning van klanten in marktonderzoek.

Kwaliteitswaarborging

Met de ISO 9001 en 20252 normering en het doorvoeren van alle eisen uit de GDPR, bewijzen we onze klanten en partners een veilige en betrouwbare partij te zijn. Terwijl wij zorgen dat de processen rondom (kwalitatieve) marktonderzoeken zijn geoptimaliseerd, kan onze klant zich volledig focussen op het inhoudelijke en specialistische gedeelte van het onderzoek. De full-service gedachte zie je hier terug: het selecteren van respondenten, het beschikbaar stellen van de onderzoeksruimtes en onze onderzoekstools.

Kwaliteitswaarborging

Met de ISO 9001 en 20252 normering en het doorvoeren van alle eisen uit de GDPR, bewijzen we onze klanten en partners een veilige en betrouwbare partij te zijn. Terwijl wij zorgen dat de processen rondom (kwalitatieve) marktonderzoeken zijn geoptimaliseerd, kan onze klant zich volledig focussen op het inhoudelijke en specialistische gedeelte van het onderzoek. De full-service gedachte zie je hier terug: het selecteren van respondenten, het beschikbaar stellen van de onderzoeksruimtes en onze onderzoekstools.

Voor respondenten
Nederlands