Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Op deze pagina kun je meer informatie vinden. Klik op de vraag om het antwoord te kunnen bekijken. Kun je op deze pagina je antwoord niet vinden? Neem dan contact met ons op.
1Kan de klant een ‘favoriete’ gastvrouw boeken/aanvragen?
Ja dat kan, als hij of zij beschikbaar is op die dag.
2Wat zijn de kosten voor een onderzoek?
Offertes worden per klant op maat gemaakt, omdat elke klant andere wensen en behoeften heeft. In een telefonisch gesprek of over de mail kun je aangeven wat jouw wensen zijn. Aan de hand daarvan maken wij een passende offerte.
3Kan ik ook op een andere locatie onderzoek doen dan waar Bureau Fris een vestiging heeft?
Ja, dat is mogelijk, met onze service Fris Onderweg. Fris Onderweg houdt in dat wij een locatie regelen naar jouw keuze, technische ondersteuning bieden en een gastvrouw/heer inzetten. Ook kunnen wij de recruitering voor inhomes en werkplekgesprekken verzorgen.
4Hoe gaat de werving?
Hiervoor verwijzen wij je graag naar de pagina Recruitment.
5Is het mogelijk om mee te kijken met een onderzoek vanaf een andere locatie dan bij Bureau Fris?
Ja dat is zeker mogelijk. Wij bieden streaming aan, via FocusVision en onze eigen leverancier.
6Is het mogelijk om foto’s, video’s en/of andere bestanden te projecteren in de onderzoeksruimtes?
Er hangt in alle onderzoeksruimtes een tv-scherm die aangesloten kan worden via HDMI en VGA aan een laptop. We kunnen ook een beamer met scherm voor je klaarzetten.
7Hoe is het gesteld met de parkeergelegenheid bij de vestigingen van Bureau Fris?
Informatie hierover is te vinden bij de pagina's van de locaties. Wij kunnen jouw auto aanmelden via ParkMobile, geef dit aan bij de gastvrouw/-heer. De kosten hiervoor zetten wij op de factuur. In Amsterdam kunnen klanten gratis parkeren bij de parkeergarage van het hotel Casa400. Vraag een uitrijkaart aan de gastvrouw/-heer.
8Hoe ver van te voren kan ik een onderzoek aanvragen?
Dat maakt niets uit. Het liefst hanteren wij minimaal twee weken wervingstijd, maar wij verzorgen ook spoedwervingen.
9Wat zijn de kosten voor een onderzoek?
Vraag een offerte aan via: recruitment@bureaufris.nl voor de prijs van een project.
1Faciliteren jullie ook onderzoek buiten Nederland?
Ja in België.
2Wat zijn jullie algemene voorwaarden?
Hiervoor we verwijzen wij je graag door naar de pagina Algemene Voorwaarden.
3Welke doelgroepen kunnen jullie bereiken met jullie database aan respondenten?
Momenteel hebben wij circa 25.000 personen, verspreid door heel Nederland, in onze database. Hierbinnen zijn vrijwel alle doelgroepen vertegenwoordigd. Voor vragen over een specifieke doelgroep of meer informatie willen we je graag vragen om contact op te nemen met onze Account Managers of bel 020-5305000.
4Is het mogelijk om tijdens een onderzoek met Nederlandstalig geluid mee te luisteren op het moment dat er een anderstalige tolk vertaalt?
In al onze, met een tolkset uitgeruste, ruimtes is het mogelijk om d.m.v. koptelefoons het originele, Nederlandstalige, geluid te beluisteren. Er worden opnames gemaakt van zowel het originele geluid als het geluid van de tolk. Ook wordt er een back-up gemaakt van van het originele geluid of het geluid van de tolk. Je kunt zelf aangeven van welk geluid je graag een back-up wilt.
5Op welke locaties zit Bureau Fris?
Bureau Fris heeft twee eigen locaties: in Amsterdam en Rotterdam.
6Hoe selecteert Bureau Fris goede respondenten voor een onderzoek?
De respondenten bij Bureau Fris vullen eerst een uitgebreid persoonlijk profiel in waarna aan ze aan de hand van een vragenlijst worden geselecteerd. De vragenlijst wordt opgesteld aan de hand van de criteria die de opdrachtgever aan de respondenten stelt. Bij het selecteren van de respondenten doen wij altijd nog een persoonlijke controle (telefonisch) om na te gaan of respondenten daadwerkelijk geschikt zijn voor een bepaald onderzoek.
7Waarom zou ik kiezen voor Bureau Fris?
Bureau Fris heeft 12 jaar ervaring, goede referenties en is kwalitatief de beste in onderzoeksfaciliteiten en recruitment.