Over ons
Bureau Fris is de specialist in onderzoeklocaties en respondentenwerving
De Why – How – What van Bureau Fris
Why
Uit eigen ervaring weten wij bij Bureau Fris dat marktonderzoekers een groot deel van hun tijd kwijt zijn aan het regelen van facilitaire zaken.
Wij weten ook dat écht goed marktonderzoek pas mogelijk is als de onderzoeker zich volledig kan focussen op de inhoud. Of een onderzoeker nu op zoek is naar de perfecte onderzoekslocatie of naar de juiste groep respondenten, wij kunnen dat als geen ander regelen. Van a tot z. Betrokkenheid en flexibiliteit zijn daarbij onze sleutelwoorden. Wij zijn pas blij als de klant ons als onvergetelijke partner in marktonderzoek ziet.How
Marktonderzoek tot een zorgeloos succes maken: dat is wat wij doen.
Op een efficiënte en effectieve manier, zodat onze opdrachtgevers tijd overhouden om te doen waarin zij uitblinken. Dat doen wij op een professionele en betrouwbare manier, waarbij onze persoonlijke betrokkenheid ervoor zorgt dat wij altijd dat extra stapje zetten. Geen verzoek is ons te veel; wij zoeken net zo lang tot we een locatie hebben gevonden die aan alle wensen voldoet en de laatste ideale respondent gevonden is. Behoefte aan een sparringpartner of op zoek naar advies? Ook daarvoor kun je bij ons terecht. Full-service is bij ons ook écht full-service.
What
Sinds 2005 hebben we ervaring in het van a tot z begeleiden van marktonderzoek;
onderweg of op onze onderzoekslocatie in Amsterdam. Onze database bestaat inmiddels uit ruim 30 duizend respondenten uit heel Nederland. Met ons team van zo’n twintig medewerkers zorgen wij dat onze klant voldoende tijd heeft om zorgeloos onderzoek te doen. Door het persoonlijke contact en de korte communicatielijnen met een vaste medewerker is onze samenwerking altijd efficiënt.Achtergrond Bureau Fris
Wat er niet is, moet er komen! Zo begon Stephanie Groot-Hecker in 2005 Bureau Fris.
De vraag naar goed ingerichte ruimtes voor marktonderzoek groeide en er was behoefte aan een flexibel selectiebureau, dat meedenkt met de klant. Stephanie is werkzaam geweest bij een gerenommeerd onderzoeksbureau en door haar jarenlange ervaring wist zij wat te doen met de wensen en behoeften van elke onderzoeker.
In 2009 werd Augusta Zweekhorst mede-eigenaar van Bureau Fris en was zij o.a. verantwoordelijk voor Finance en HR bij Bureau Fris, eind 2023 heeft zij afscheid genomen bij Bureau Fris.
Stephanie is toen op zoek gegaan naar een andere partner en begin 2024 is zij een fusie aangegaan met Paulien Ulbrich van Bee Keen. Paulien is met haar bedrijf en collega’s ingetrokken bij Bureau Fris en gaan samen verder onder de naam Bureau Fris. Paulien werkt al 25 jaar in het vak van werving en selectie van respondenten voor onderzoek, met als specialisatie zakelijk en medische werving. Zij heeft haar eigen netwerk en werkwijze.
Inmiddels meer dan 19 jaar later is Bureau Fris, dankzij haar tevreden opdrachtgevers, uitgegroeid tot een full-service bureau met een vaste vestiging in Amsterdam, 500 verschillende opdrachtgevers nationaal en internationaal, 17 medewerkers en een eigen database met 30.000 respondenten. Zo gaan wij graag verder, om het beste bureau van Nederland te worden op het gebied van respondentenwerving en onderzoeklocaties en volledig ontzorgen en ondersteunen van opdrachtgevers in marktonderzoek.
Klik hier om de blog over de fusie van Bee Keen en Bureau Fris te lezen.
Waarom Bureau Fris?
- Wij staan voor betrouwbaarheid en kwaliteit. Door onze ‘hands on’ mentaliteit doen wij wat we beloven
- Wij beschikken over een landelijke dekking voor onderzoeklocaties en respondentenwerving
- Met onze database van 30.000 respondenten kunnen wij onze opdrachtgevers altijd voorzien van frisse gezichten
- Wij werken met accountmanagers die fulltime werken en dus altijd zelf bereikbaar zijn
- Al meer dan 600 bedrijven maken gebruik van de producten en diensten van Bureau Fris
- Wij spelen in op vragen van opdrachtgevers en leveren maatwerk
- Wij bieden een inspirerende en professionele werkomgeving
Respondentenwerving
- Snelle communicatie, flexibeliteit en efficiëntie
- Fulltime werkende accountmanagers
- Korte communicatielijnen
met een vaste contactpersoon - Effectieve evaluaties om het bestand fris te houden
- Meer dan 15 jaar ervaring in marktonderzoek
- Open en transparante communicatie
Onderzoeklocaties
- Centraal gelegen locaties
- Ontzorgen van onderzoekers
- Digitale apparatuur ter beschikking
- Sfeervolle inrichting
- Goed verzorgde catering (verse thee, diverse koffies, etc.)
- Fulltime facility manager op elke vestiging
- Vast onderzoekspersoneel (host, notulist)
Team Bureau Fris
Bureau Fris investeert niet alleen in haar opdrachtgevers en respondenten, maar ook in haar eigen medewerkers. Onze young professionals werken met plezier, waardoor de klant krijgt wat wij beloven. Happiness op de werkvloer helpt je bij het realiseren van doelen.