Over ons
Bureau Fris is de specialist in facility en recruitment

De Why – How – What van Bureau Fris

Achtergrond Bureau Fris

Wat er niet is, moet er komen! Zo begon Stephanie Groot-Hecker in 2005 Bureau Fris.
De vraag naar goed ingerichte ruimtes voor marktonderzoek groeide en er was behoefte aan een flexibel selectiebureau, dat meedenkt met de klant. Stephanie is werkzaam geweest bij een gerenommeerd onderzoeksbureau en door haar jarenlange ervaring wist zij wat te doen met de wensen en behoeften van elke onderzoeker.

Na 16 jaar horeca- en retailervaring in leidinggevende functies, kwam Augusta Zweekhorst in 2006 in dienst als eerste medewerker. In 2009 werd zij mede-eigenaar van Bureau Fris. Augusta is o.a. verantwoordelijk voor Finance en HR bij Bureau Fris.

Inmiddels meer dan 18 jaar later is Bureau Fris, dankzij haar tevreden klanten, uitgegroeid tot een full-service bureau met een vaste vestiging in Nederland, 500 verschillende klanten nationaal en internationaal, 25 medewerkers en een eigen database met 30.000 respondenten. Zo gaan wij graag verder, om het beste bureau van Nederland en België te worden op het gebied van facility, recruitment, online tools en volledig ontzorgen en ondersteuning van klanten in marktonderzoek.


Onze diensten

Wij zitten op een centrale plek in Amsterdam. Daarnaast bieden we de Fris To Go dienst aan waarmee we op iedere locatie in Nederland onze service kunnen aanbieden.

Team Bureau Fris

Bureau Fris investeert niet alleen in haar klanten en respondenten, maar ook in haar eigen medewerkers. Onze young professionals werken met plezier, waardoor de klant krijgt wat wij beloven. Happiness op de werkvloer helpt je bij het realiseren van doelen.