Moderators & consultants
Bureau Fris is het full-service bureau voor marktonderzoek. Wij faciliteren alles voor marktonderzoek en wij verzorgen graag de moderator.

Hoe werkt het?

Wij werken nauw samen met verschillende moderators die jarenlange ervaring hebben binnen de branche. Zij kunnen helpen met de onderzoeksvraag en opzet, maar ook alleen het onderzoek modereren. Wij bieden de perfecte moderator op maat.

Wat zijn de mogelijkheden:

  • Modereren van het marktonderzoek
  • Volledige begeleiding van het marktonderzoek (bedenken onderzoeksvraag en opzet)
  • Geschikt voor alle doelgroepen (zakelijk, medisch, consumenten en kinderen)
  • Geschikt voor diverse vormen van marktonderzoek (individueel, groepen, telefonisch, inhomes of online)
  • Nauwkeurige rapportage (topline of full report). Dit kan in meerdere talen (NL – ENG – FRA)

Wij helpen met het kiezen van de juiste moderator en maken graag een offerte op maat. Neem voor meer informatie contact op met Bureau Fris of één van de moderators.

Elsbeth de Lijster

STiPT Onderzoek denkt vanuit de klant en de eindgebruiker, werkt doelgericht en gestructureerd en levert heldere en bruikbare informatie. Brede ervaring met kwalitatief en kwantitatief onderzoek.
Branches: FMCG, travel & leisure, zakelijke en financiële dienstverlening, energie, ICT/Telecom, vervoer, retail, automotive, gezondheidszorg, non-profit. B2B en B2C.

STiPT Onderzoek is opgericht door Elsbeth de Lijster, marktonderzoeker met ruime ervaring aan zowel bureau- als opdrachtgeverszijde.

Naar de website Stuur een e-mail 06-24731722 Bekijk CV

Gerben Bruins

Waar mogelijk hanteer in een open aanpak om het perspectief van de doelgroep zo goed mogelijk naar voren te brengen. Daarnaast ben ik gespecialiseerd in het opzetten en faciliteren van (large scale) co-creatie workshops.

Lees verder

Tegelijkertijd heb ik zeer veel ervaring met het uitvoeren van onderzoek voor internationale opdrachtgevers, waarbij het vaak noodzakelijk is om strak te modereren en deelnemers toch de ruimte te bieden hun verhaal te doen. Voor mij staat de impact van onderzoek centraal en daarmee de vraag hoe inzicht in (latente) consumentenbehoeften tot beter begrip en betere beslissingen bij opdrachtgevers kan leiden.

GERB& staat voor onderzoek en ontwikkeling waarbij mensen centraal staan. En mensen zijn niet alleen uw doelgroep. Mensen zijn net zo goed uzelf en uw organisatie. De manier waarop u betekenis geeft aan de werkelijkheid, bepaalt de impact van uw handelen. Als je mensen centraal wil stellen, dan moet je daadwerkelijk naar ze luisteren. En je eigen vooronderstellingen en overtuigingen tijdelijk zo veel mogelijk aan de kant zetten. Hoe doe je dat?

Ik heb ruime ervaring met onderzoek in zowel de profit als de not-for-profit sector. Opdrachtgevers waar ik voor heb gewerkt:
  • FMCG: FrieslandCampina, MARS/Masterfoods, Unilver, DE/Sara Lee, CONO Cheese
  • Telecom: Vodafone/Ziggo (UPC), T-Mobile
  • Charity: Nierstichting, Samenwerkende Gezondheids Fondsen, kinderfonds MAMA’s, UNICEF
  • Finance: ING, AFM
  • Gemeenten: Amsterdam, Amersfoort, Den Haag Leusden, Velsen
  • Ministeries: SZW, Financiën, Economische Zaken, OCW, I&M, BZK
  • Uitvoeringsorganisaties: UWV, Belastingdienst, Rijkswaterstaat, AFM, SCP

  • Ik ben oprichter van de Vertelmaatschappij, waarmee ik participatief narratief onderzoek inzet voor maatschappelijke en organisatorische vraagstukken.


    Naar de website Stuur een e-mail 06-54715481 Bekijk CV

    Sanne Eijken

    Door middel van kwalitatief onderzoek help ik klanten bij het oplossen van uiteenlopende communicatie- en marketingvraagstukken. Voor diverse consumentenmerken alsook (internationale) onderzoeksbureaus test ik communicatie(concepten) of nieuwe ideeën, ga ik op zoek naar doelgroep insights of toon ik een klantreis vanuit consumentenperspectief.

    Lees verder

    Wat ik te bieden heb? Jarenlange ervaring aan bureauzijde en als zelfstandig marktonderzoeker, waarin ik onderzoek heb gedaan voor diverse branches en merken, en de meest uiteenlopende doelgroepen aan tafel heb gehad. Door mijn ervaring weet ik precies welke vragen leiden tot -voor u- relevante informatie. Daarnaast sta ik voor een snelle en flexibele manier van werken en draag veel zorg voor de output van de resultaten: prettig leesbaar en to-the-point.


    Naar de website Stuur een e-mail 06-41545816 Bekijk CV

    Anneke van Dijk

    Na ruim 20 jaar bij IPM Research & Advies als research consultant heb ik in okt. 2011 Connect+ opgericht en bied daarin als zelfstandige klassiek face-to-face en modern online marktonderzoek aan. De combinatie van beide noem ik marktonderzoek nieuwe stijl. De + van Connect+ staat voor marketing-advies op basis van de verkregen inzichten uit onderzoek. Uiteindelijk gezamenlijk met mijn opdrachtgever komen tot marketingoplossingen is mijn ultieme doel.

    Lees verder

    Face-to-face kwalitatief onderzoek is al jarenlang mijn passie: connecten met de doelgroep, met hen en in nauwe samenspraak met de opdrachtgever tot inspiratie komen voor nieuwe concepten, ideeën voorleggen en verder aanscherpen. Om zo te komen tot de meest succesvolle concepten of dit nu om producten, diensten, verpakkingen of communicatie gaat.

    Specifieke onderzoeksterreinen zijn o.a.: de leefwereld van de doelgroep, inzicht ontwikkeling, ideegeneratie, positionering van producten en merken, conceptontwikkeling, kansrijkheid van concepten en optimalisering. Ik heb veel ervaring in FMCG, Food en Retail, maar heb ik al die jaren ook in vele andere categorieën onderzoek gedaan, waaronder de Zorg, OTC en zakelijke dienstverlening.

    Voor het kwalitatieve online onderzoek binnen communities, fora, e.d. werk ik samen met een zelfstandig Community Manager, FeliHalve Conversation Suite; voor kwantitatief onderzoek en internationaal met diverse andere partijen (vnl. ZZP-ers).


    Naar de website Stuur een e-mail 06-20362914 Bekijk CV

    Barbara Stephanus

    Helder inzicht in relevante klantbehoeften. Dat is waar Claro Research voor staat. Om vervolgens een scherpe vertaling te maken naar uw marketingvraag met strategisch advies.
    Kwalitatief onderzoek, on en offline, staat hierbij aan de basis.

    Drijvende kracht achter Claro Research is Barbara Stephanus: sinds 2003 werkzaam als zelfstandig kwalitatief onderzoeker voor bedrijven en bureaus in o.a. retail, vervoer, media, personal care en food.

    Naar de website Stuur een e-mail 06-42239669 Bekijk CV

    Maartje Lauw

    Maartje Lauw (1975) is na haar studie psychologie gaan werken als branding specialist bij Globrands. In 1999 heeft ze het kantoor van internetbedrijf NedStat in Parijs opgezet. Sinds deze periode werkt ze permanent binnen kwalitatief marktonderzoek.

    Lees verder

    Bij Millward Brown (toenmalig Centrum voor Marketing Analyses) maakte ze deel uit van het kwalitatieve commercial services team. Opdrachten kwamen met name uit de telecom, energie en financiële sector. Na haar overstap naar Synovate werd de focus verlegd naar fast moving consumer goods projecten.

    Sinds begin 2006 werkt Maartje als zelfstandig onderzoeker vanuit DHW Research.


    Naar de website Stuur een e-mail 06-28783961 Bekijk CV

    Annoek Jansen

    Kwalitatief onderzoek is echt mijn ding! Of het nu interviews zijn of groepen, face-to-face of online onderzoek, het verveelt nooit! Voor mij geldt dat geldt ook voor de analyseslag daarna. Mijn streven is om bevindingen op een inzichtelijke, impactvolle manier weer te geven, zodat het verhaal ook echt landt.

    Lees verder

    In de afgelopen 20 jaar heb ik als onderzoeker en leidinggevende veel ervaring opgedaan aan bureauzijde. Niet alleen in het doen van (internationaal) onderzoek, maar ook met het faciliteren van workshops en trainingen.

    Als zelfstandige en eigenaar van INQT research ligt mijn focus op innovatie, waaronder iteratief onderzoek en co-creatie. Mijn aanpak kenmerkt zich door een grondige start. Om tot relevante output te komen, is niet alleen inzicht in de vraag achter de vraag van belang, maar ook de beoogde toepassing van de resultaten. Oftewel, starten met business context en beoogde output in kaart!.

    Ervaring in het kort:
  • Type onderzoek: Branding & positionering, Concept testing & development, Opportunity areas & idea platforms, Pre- & prototype testing, Customer experience
  • Methoden: F2F & online kwalitatief onderzoek, Co-creatie sessies, Ideation & activatie workshops
  • Branches: FMCG (koffie, spreads/margarines, personal/home care, tussendoortjes, etc.), mobiele telefonie, finance, travel, retail.




  • LinkedIn Stuur een e-mail 06-19956403 Bekijk CV

    Annemijn van Ginneken ofwel Ahaaa! Inzicht

    Met meer dan 10 jaar ervaring ben ik een all-round onderzoeker en weet ik als geen ander op welke manier kwalitatief onderzoek extreme meerwaarde kan hebben. Mits het goed wordt uitgevoerd. Ter vergelijking: een hamer is een handige tool, maar niet om een schroef in de muur te draaien. Zo is het ook bij kwalitatief onderzoek. Je moet toch weten wanneer en hoe je het inzet.

    Ahaaa! Inzicht staat voor uitstekend kwalitatief onderzoek. Mijn projecten kenmerken zich door strategisch meedenken, kwaliteit en flexibiliteit. De inzichten die we samen opdoen, zijn altijd concreet, to-the-point en specifiek voor de organisatie en de branche waarbinnen het vraagstuk speelt. Daarnaast heb ik veel aandacht voor terugkoppeling en implementatie van de resultaten (de Swift methodiek).

    Lees verder

    Mijn hart ligt bij het vak, daarnaast ben ik specialist in onderzoek binnen de financiële dienstverlening en op de volgende domeinen:

  • Product en Innovatie
  • Communicatie
  • Klantbeleving


  • Kortom, ik maak met veel plezier kennis om te zien hoe ik je kan helpen!

    Singles | Groepsdiscussies | Telefonische interviews | Werkplekgesprekken | Online Communities | B2B | B2C |


    Naar de website Stuur een e-mail 06-42737700 Bekijk CV

    Katja Fieguth

    Katja is gefascineerd door menselijk gedrag en houdt ervan attitudes, motivaties en culturele percepties te onderzoeken. Ze heeft in Duitsland, Singapore, Hong Kong gewoond en gewerkt en is daardoor drietalig en dankzij haar talenkennis kan ze in het Duits, Nederlands en Engels groepen modereren. Katja heeft een Masters en Bachelors diploma in psychologie en mediapsychologie. Door haar opleiding en culturele ervaringen is Katja in staat cultuurgevoelige resultaten te interpreteren met aanvullende kennis.

    Lees verder

    Katja is ex Kantar / TNS waar ze zich richtte op zowel online als offline lokale en internationale onderzoeksprojecten. Recente klanten zijn: Jaguar, Volvo, HP, LinkedIn, Philips en Starbucks.


    LinkedIn Stuur een e-mail 06-22827209 Bekijk CV

    Sjoerd Heskes

    Met als achtergrond politicologie en massacommunicatie ben ik sinds 1993 zelfstandig werkzaam als onderzoeker en communicatieadviseur. Ik ben gespecialiseerd in kwalitatief onderzoek door middel van onlineonderzoek, diepte-interviews en focusgroepen. Deze aanpak wordt mede ingezet ten behoeve van conceptontwikkelingsonderzoek, productontwikkelingsonderzoek, communicatieonderzoek, image- en positioneringsonderzoek en klanttevredenheidsonderzoek.

    Lees verder

    Ook heb ik ervaring als facilitator bij workshops, veranderingstrajecten en intern onderzoek bij bedrijven of instellingen.

    Branches waarin veel ervaring is opgedaan:
  • Arbeidsmarktcommunicatie
  • Communicatiebureaus
  • Fast moving consumer goods
  • Financiële dienstverlening
  • IT-bedrijven
  • Onderzoek voor de overheid
  • Uitgeverijen
  • Zakelijke dienstverlening

    drs. Sjoerd Heskes


  • Naar de website Stuur een e-mail 020-6179097 Bekijk CV

    Nieske Witlox

    Interviewen is het leukste wat er is. Al ruim 24 jaar ben ik werkzaam als kwalitatief onderzoeker en mede-eigenaar van CO-efficiënt samen met Maudie Kunst. Het is voor mij een leuke en spannende uitdaging om een dermate prettige sfeer te scheppen waarin mensen het gevoel hebben dat ze een kopje thee met mij drinken en van alles met mij willen delen. Het mooiste is als ik daarbij zo min mogelijk vragen hoef te stellen en de verhalen vanzelf lijken te komen. In deze verhalen liggen altijd zinvolle inzichten waardoor kwalitatief onderzoek nooit verveelt.

    Lees verder

    Ik heb plezier in het overbrengen van mijn kennis over kwalitatief onderzoek en daarom geef ik workshops voor de MOAcademy over hoe je het maximale uit een interview en groepsdiscussie kunt halen.


    Naar de website Stuur een e-mail 06-51144982 Bekijk CV

    Maudie Kunst

    Ik ben kwalitatief onderzoeker in hart en nieren. Inmiddels al 25 jaar actief, voornamelijk samen met Nieske Witlox onder de vlag van CO-efficiënt.

    Behept met chronische nieuwsgierigheid, een oprechte interesse in wat mensen beweegt en grote luisterende oren kan ik me nog steeds geen mooier werk voorstellen. Het blijft leuk om mensen zo op hun gemak te stellen dat ze binnen korte tijd over elk onderwerp aan de praat raken. En om die verhalen vervolgens voor de opdrachtgever te vertalen in een bruikbaar en goed leesbaar rapport (want eigenlijk ben ik stiekem ook een schrijver in hart en nieren).

    Lees verder

    In 25 jaar heb ik voor een grote verscheidenheid aan opdrachtgevers gewerkt, variërend van financiële dienstverleners tot goede doelen. Met mijn ervaring en vaardigheden ben ik in staat om me heel snel nieuwe terreinen eigen te maken, dus ook aan heel andere opdrachtgevers heb ik mijn toegevoegde waarde kunnen bewijzen.


    Naar de website Stuur een e-mail 06-44852358 Bekijk CV

    Marjolein de Jong

    In 2009 studeerde ik af voor de opleiding Culturele Antropologie aan de Universiteit Utrecht. Met Young Inspiration geef ik sindsdien betekenis aan jongerenparticipatie en onderzoek met en over jongeren. Ik werk samen met organisaties in het onderwijs en de publieke sector aan goede manieren om jongeren te betrekken. Ik heb jarenlange ervaring met het opzetten, uitvoeren en rapporteren van kwalitatief onderzoek met jongeren en hun omgeving. Mijn onderzoeken kenmerken zich door een persoonlijke, nieuwsgierige en concrete benadering.

    Lees verder

    Goed onderzoek start met een goed gesprek. Je moet als onderzoeker je doelgroep willen leren kennen. Ik geloof erin dat onderzoeker effectiever wordt op het moment dat je door de ogen van je doelgroep kijkt naar wat werkt. In onderzoeken daag ik mijn klanten hiertoe altijd uit. Ik krijg veel energie als ze mijn klanten met mijn nieuwsgierige karakter kan besmetten. Mijn werkwijze is ervaringsgericht, praktisch, vanuit nieuwsgierigheid, verbindend en met humor. Ik houd ervan diepgang te combineren met luchtigheid en plezier en te werken met wat er op dat moment nodig is.


    Naar de website Stuur een e-mail 06-13100695 Bekijk CV

    Lidwien van de Ven

    Ik ben inmiddels 25 jaar met veel plezier werkzaam als kwalitatief onderzoeker. Ik ben gespecialiseerd in onderzoek naar drijfveren van (zorg) consumenten en zorgprofessionals. 15 jaar geleden ben ik gestart met mijn bedrijf: Bureau Lidwien van de Ven. Ik geef ondernemingen en zorginstellingen inzicht in de behoeften van gebruikers van hun producten en diensten. Het gebruik van waardebeelden is één van de manieren om drijfveren inzichtelijk te maken. Waardebeelden zijn beelden die de belangrijkste waarden van mensen weergeven. Voorbeelden zijn: transparantie, erbij horen en avontuur.

    Lees verder

    Drijfveren krijg ik boven tafel middels focusgroepen, single gesprekken en co-creatie sessies. Bondige en visuele rapportages gebaseerd zijn mijn handelskenmerk. Ik heb bij diverse grote marktonderzoekbureau’s gewerkt: Censydiam (nu Ypsos, Synovate), MarketResponse (nu SAMR) en De Bock & Dekker. Sinds 15 jaar werk ik als kwalitatief onderzoeker voor diverse opdrachtgevers in profit (fmcg) en non profit sector (middelbare scholen, hogescholen, zorginstellingen en zorgorganisaties).


    Naar de website Stuur een e-mail 06-22502210 Bekijk CV

    Cindy de Jonge

    Cindy is een goed georganiseerde onderzoeker met zeer veel empathie voor de deelnemers. Zij bezit een sterk commercieel inzicht en een flinke drive om de gewenste onderzoeksinzichten te bereiken Zij is gespecialiseerd in onderzoeksvraagstukken in de FMCG branche en heeft 20 jaar ervaring in zowel de non-food- als foodretail.

    Lees verder

    Cindy werkt als zzp-er vanuit haar eigen bedrijf Quotus Research en helpt inmiddels 10 jaar FMCG merken en retailers met uiteenlopende consument en shopper vraagstukken. Van simpele tot zeer uitdagende projecten kun je bij haar terecht. Denk aan inzichten op het gebied van koopgedrag, consumptiegedrag, schapindeling, shopalongs, natural grouping, verpakkingstests etc. Zowel online als offline methoden zijn inzetbaar. Cindy is sterk in het afstemmen van onderzoek op de klantbehoefte en het presenteren van de nieuwe inzichten op een manier dat elke deelnemer of gebruiker begrijpt wat er wordt bedoeld. Ze is actief in het meedenken over nieuw te ontwikkelen strategieën voor de klant om uiteindelijk winstgevender te zijn. Bij interesse, neem direct contact op!


    Cindy de Jonge
    Specialisaties: Onderzoeksvraagstukken in de FMCG branche en de non-food- en foodretail.

    Naar de website Stuur een e-mail 06-44019563 Bekijk CV

    Waldo Swijnenburg

    As a managing partner of a small company (approximately 25 employees) I am familiar with all facets of team management and dealing with clients and business partners. During this period I also worked for a broad range of national and international accounts ranging from BtC to BtB. For each account and project I was responsible for the team, process and output. Recent key accounts were NLO, Essent, KPN, Rabobank, Brown-Forman and PwC. I have also done studies for political parties and ministries. In 2012 I was nominated by MOA for researcher of the year. 

    Waldo Swijnenburg
    Specialisaties: Qualitative Methodology

    Stuur een e-mail 06-22903699 Bekijk CV

    Catelijne Rutten

    De naam Nwsgrg geeft weer waar ik voor sta; ik kijk met een open, onbevangen en nieuwsgierige blik naar onderzoeksvraagstukken en zorg voor praktische toepasbaarheid van de onderzoeksresultaten binnen een organisatie of bedrijf. Nwsgrg heeft bijna 20 jaar jaar ervaring in kwalitatief en kwantitatief onderzoek. Van (o.a.) product/conceptonderzoek tot imago- en communicatieonderzoek.

    Catelijne Rutten
    Specialisaties: retail (shopper) onderzoek, FMCG en kinderen- en jongerenonderzoek.

    Naar de website Stuur een e-mail 06-13550958 Bekijk CV

    Rob van Bodegom

    Kwalitatief onderzoeker sinds 1996. Begonnen bij Centrum voor Marketing Analyses (nu: Millward Brown) en sinds 2001 zelfstandig onderzoeker. Ruim 20 jaar ervaring met het opzetten, coördineren, uitvoeren en rapporteren/presenteren van kwalitatief onderzoek. Zowel in opdracht van onderzoekbureaus als opdrachtgevers.

    Lees verder

    Uitgebreide ervaring in b-to-c en b-to-b onderzoek, 1-op-1 interviews en groepsdiscussies, het faciliteren van workshops en brainstormsessies. De aard van de onderzochte branches, bedrijven en onderzoeksonderwerpen is zeer uiteenlopend. Naast zijn werk als onderzoeker schrijft Rob voor vakbladen op het gebied van marketing en communicatie.

    Een goed onderzoek begint altijd met een “goed gesprek”. Dat geldt voor de briefing en vanzelfsprekend voor de interviews zelf. Dat klinkt wellicht als een open deur, maar blijkt in de praktijk toch minder vanzelfsprekend. Een interview van uitstekende kwaliteit is een must. De gespreksoutput is uiteindelijk datgene waar al het andere op leunt: het rapport, de presentatie, de workshop en – het belangrijkste – de strategie en keuzes van de opdrachtgever.


    LinkedIn Stuur een e-mail 06-29011325 Bekijk CV

    Monica Post

    Monica Post is oprichtster van Post Research, een klein en onafhankelijk onderzoeksbureau, gespecialiseerd in kwalitatief onderzoek.

    Lees verder

    De werkwijze van Post Research kenmerkt zich door:
  • Persoonlijke benadering.
  • To-the-point conclusies en aanbevelingen.
  • Flexibele en efficiënte organisatie.
  • Post Research is in 2006 opgericht door Monica Post.

  • Met meer dan 15 jaar ervaring in kwalitatief onderzoek, is zij zeer goed in staat de behoeften van doelgroepen te vertalen naar adequaat advies.


    Naar de website Stuur een e-mail 06-10979174 Bekijk CV

    Pamela Potters

    Vanuit haar marketing-achtergrond en jarenlange ervaring in kwalitatief marktonderzoek, levert Pamela betrokken en degelijk veldwerk met een diepgaande analyse. Dit levert concrete conclusies en aanbevelingen op, die bedrijven helpen om stappen te maken in uiteenlopende marketingvraagstukken; van product- en conceptontwikkeling tot verpakkingen, communicatie, websites en lespakketten.

    Lees verder

    Pam is gespecialiseerd in de doelgroepen kinderen, jongeren en hun ouders. Maar ook volwassenen en professionals (BtB) zijn vaak doelgroep van de onderzoeken die Pam uitvoert. Resultaten kunnen dan ook in een bredere kenniscontext van deze doelgroep worden geplaatst.


    Naar de website Stuur een e-mail 06-38197887 Bekijk CV

    Frances van Berkel

    Ik ben steeds opnieuw weer geïnteresseerd in de percepties en meningen van mensen, zowel in een consumenten als een b2b context, en de achtergronden ervan. Het is altijd weer fascinerend om boven tafel te krijgen wat er zoal leeft en speelt bij mensen; vaak is er al veel bekend bij opdrachtgevers en er ontstaan ook vaak weer nieuwe bruikbare inzichten.

    Lees verder

    Met betrekking tot meerlanden onderzoeken en buitenlandse opdrachtgevers is het wellicht relevant dat ik makkelijk switch tussen een gesprek in Nederlands in de onderzoekskamer en een analyse en debriefing in het Engels in de meekijk ruimte.

    Lid MOA Center for Information Based Decision Making & Marketing Research

    “We are very impressed with the moderation of her groups and the quality of insights generated from consumers.” (Gary Wickens, Link Consumer Research UK)


    Naar de website Stuur een e-mail 06-28955480 Bekijk CV

    Judith van Baarlen

    Judith van Baarlen is geboren Amerikaanse en woont en werkt al ruim twintig jaar in Nederland. Met de Nederlandse taal was ze dankzij haar tweetalige achtergrond al langer vertrouwd. Sinds 1995 verzorgt Judith kwalitatief marktonderzoek door middel van focusgroepen en interviews, op gebieden als gezondheidszorg, geneesmiddelen, duurzame en niet-duurzame consumptiegoederen, onderwijs, ICT en telecom.

    Lees verder

    Haar projecten behelzen onder meer het onderzoeken van de medische praktijk, communicatie, het testen van concepten, etnografie, patiëntenonderzoek en marktoriëntatie. Judith vindt het belangrijk om een frisse blik te houden en staat altijd open voor nieuwe en creatieve technieken die tot meer inzicht leiden. Op verzoek levert ze na afloop van projecten een uitgebreid rapport.

    Aangezien ze beide talen op native-speakerniveau beheerst, kan Judith zowel in het Nederlands als in het Engels modereren. Ze is betrouwbaar en flexibel – kwaliteiten die goed van pas komen in het internationaal marktonderzoek.

    Haar expertise op het gebied van medisch marktonderzoek strekt zich uit tot onder meer kanker, de ziekte van Parkinson, ADHD, COPD, farmacologie, reumatoïde artritis, astma, pijnbestrijding, geboortebeperking, hypercholesterolemie en diabetes. Tot de respondenten behoren medische professionals en patiënten, die zowel individueel als in groepen worden ondervraagd.


    Naar de website Stuur een e-mail 020-6458357 Bekijk CV

    Sandra Van der Kolk

    Sandra is specialized in market research for the health care and health related industries and has worked for all major pharmaceutical companies and health insurance companies.

    Lees verder

    Due to this specialisation in health, Sandra has worked with all medical related stakeholders, including almost all types of Physicians, GP’s, Nurses, Dieticians, Patients, KOLs, Pharmacists (ZAPO’s) and Payers and gained a lot of experience in the different heath markets and therapeutic categories.

    Due to 22 years of experience in the health industry, Sandra has the ability to align with the client and level with the medical stakeholders, resulting in more in-depth research and research outcomes which will help to push clients market opportunities.


    LinkedIn Stuur een e-mail 06-13486758 Bekijk CV

    Michelle Bobeck

    Michelle Bobeck is an all-round qualified qualitative researcher (moderator & analyst) for over 12 years. Born in the US, raised in the Netherlands, Michelle is bilingual & bicultural.

    Lees verder

    She can provide ad-hoc service moderating, but also manage qualitative projects from finish to start (+ as part of multinational research projects). She is skilled in Communications Research, Consumer Insight & Behavior, NPD and Packaging.

    She has extensive experience in a wide range of sectors: B2B, FMCG, Financial/Insurance/Business, Healthcare/Pharmaceutical, Media, Telecom, Public Policy Affairs, Retail. Michelle previously held agency and client-side positions.


    LinkedIn Stuur een e-mail 06-24716498 Bekijk CV
    Voor respondenten
    Nederlands

    In verband met de 1,5 meter economie hebben wij een protocol bedacht waardoor het alsnog mogelijk is om bij ons op locatie single interviews, duo’s of mini groepsdiscussies in Amsterdam én Rotterdam uit te kunnen voeren.

    Veiligheid staat natuurlijk altijd voorop. Wij hebben onze onderzoek locaties in Amsterdam en Rotterdam hierop aangepast. Bekijk onderstaand filmpje om te zien hoe wij dit doen!

    https://youtu.be/Vp90u8v_3i4

    Schroom niet om contact met ons op te nemen om de mogelijkheden te bespreken. Onze medewerkers zijn elke dag goed bereikbaar en horen graag van jullie! We zien jullie graag weer!