Fris & Quick

Krijg meer inzicht in jouw doelgroep, of antwoord op een vraag!

Fris & Quick

Fris & Quick is een multi client-onderzoek, waarbij meerdere opdrachtgevers vragen kunnen indienen die in een vragenlijst worden uitgezet. Alle betrokken partijen ontvangen een gepersonaliseerd resultaat van de eigen vragen. Door de kosten (van respondenten) te delen kan het voor een interessante prijs.

Heb jij een dringende vraag voor ons panel? Laat ons weten wie je doelgroep is!
Fris stelt de vragen en jij krijgt binnen 2 dagen meer inzicht in jouw doelgroep of antwoord op jouw vragen.

Aan welke doelgroep zou jij het liefst je vragen willen stellen?

  • Babyboomers (geboren tussen 1946 en 1964)
  • Generatie X (geboren tussen 1965 en 1978) 
  • Millennials (geboren tussen 1979 en 1995)
  • Generatie Z (geboren tussen 1996 en 2010)

Fris & Quick



Fris&Quick onderzoek is een onderzoek die voor meerdere opdrachtgevers tegelijk wordt uitgevoerd. Alle betrokken partijen ontvangen een gepersonaliseerd resultaat. Door de kosten te delen kan het voor een interessante prijs.

Heb jij een dringende vraag voor ons panel? Laat ons weten wie je doelgroep is, Fris stelt de vraag en krijg binnen 2 dagen meer inzicht in je doelgroep of antwoord op je vraag.

Aan welke doelgroep zou jij het liefst je vragen willen stellen?

  • Babyboomers (geboren tussen 1946 en 1964)
  • Generatie X (geboren tussen 1965 en 1978) 
  • Millennials (geboren tussen 1979 en 1995)
  • Generatie Z (geboren tussen 1996 en 2010)

Voordelen voor onze opdrachtgevers

  • Om meer bedrijven kennis te laten maken met onderzoek.
  • Voor bedrijven die nog niet veel onderzoek doen.
  • Voor bedrijven die maar een paar vragen hebben en niet een heel onderzoek willen opzetten.
  • Om laagdrempelig kennis te maken met onderzoek.
  • Om snel inzichten te verzamelen voor o.a. Reclame-, strategie- en designbureaus.
  • Kan aanvulling zijn van kwalitatief onderzoek, ook nog even kwantitatief testen.

Voordelen panel

  • Onze panelleden krijgen vaker de kans om mee te doen aan marktonderzoek, waardoor het panel actief blijft.
  • Jongeren staan over het algemeen minder open voor traditioneel onderzoek, dus deze manier biedt uitkomst.
  • Meerdere opdrachtgevers hebben aangegeven hier geïnteresseerd in te zijn, met Fris & Quick kunnen wij onze opdrachtgevers beter en vaker ondersteunen.

Timing 2024

In overleg.

Hoe het werkt

  • Stel maximaal 5 gesloten vragen aan ons jongerenpanel. (Mogen ook afbeeldingen zijn van ideeën, producten etc.)
  • Inzending binnen: datum nader te bepalen.
  • Veldwerkdatum en terugkoppeling: datum nader te bepalen.

Prijs

De introductieprijs in 2024 is € 500,- per klant voor max. 5 vragen.
Dit is incl. incentive voor de respondenten, dit regelt Fris en een PowerPoint met een paar slides met de resultaten (door Nwsgrg onderzoek).

Stuur je inzending naar kai@bureaufris.nl, stephanie@bureaufris.nl of naar je eigen accountmanager bij Bureau Fris.

Wat zeggen onze opdrachtgevers?

GZ-Punt

Dankjewel voor jullie mega snelle terugkoppeling van jongeren panel. Dit is waardevol voor ons om meer inzicht te krijgen in onze doelgroep. We zijn nog bezig met hoe we deze informatie gaan toepassen. Inzicht was deels al wat we wisten uit eerder onderzoek en dachten. Maar gaf ook aanvullende informatie, dus dank daarvoor!