Respondenten nodig voor jouw onderzoek?

Bureau Fris regelt het van A tot Z. Van werving, screening en communicatie tot vergoedingen voor respondenten.

Consumenten, zakelijke en medische wervingen

Bureau Fris is gespecialiseerd in het werven van respondenten voor marktonderzoek. We helpen bedrijven en onderzoeksbureaus door de juiste mensen te vinden voor interviews, groepsdiscussies, producttesten en meer. Van consumenten tot zakelijke professionals en zelfs medische doelgroepen: wij regelen de volledige werving, screening en communicatie. Met persoonlijke aandacht en jarenlange ervaring zorgen we dat elk project soepel verloopt en de beste resultaten oplevert.

Waarom kiezen voor Bureau Fris?

Bij Bureau Fris geloven we in persoonlijke en snelle communicatie. Je krijgt een vaste accountmanager die je project van begin tot eind begeleidt. Daarnaast werken we met een buddy-systeem, zodat er altijd een back-up is die volledig op de hoogte is van jouw project. Onze werkwijze blijft gericht op kwaliteit: we screenen en bellen respondenten nog steeds telefonisch, zodat we altijd het beste opkomstpercentage kunnen garanderen. En met extra reserves of floaters zorgen we ervoor dat je nooit zonder respondenten aan tafel zit.

Wat zijn de voordelen van samenwerken met Bureau Fris?

  • Up-to-date database met altijd frisse en nieuwe respondenten in diverse doelgroepen; consumenten, zakelijk netwerk en medisch
    specialisten;
  • Alles uit handen geven: werving, uitnodigen, plannen gesprekken, uitbetalen van vergoedingen;
  • Altijd voldoende respondenten, ook bij last-minute afmeldingen, door indelen reserves;
  • Jouw wensen staan centraal: wij werken flexibel en gericht op jouw behoeften.

Ontzorg jezelf en besteed
je werving uit!

Dienstverlening

Respondenten nodig voor jouw marktonderzoek?
Lees hier waar wij jou mee kunnen helpen!

Waarvoor werven wij respondenten (191 van 207)

Waarvoor werven wij respondenten?

  • Online en offline interviews en groepsdiscussies;
  • In-home gesprekken;
  • Shop-alongs;
  • B2B-onderzoeken;
  • B2C-onderzoeken;
  • Producttesten;
  • UX-onderzoeken;
  • Online communities.
Communiceren jongeren alleen nog online?

Laat je gegevens achter in onderstaand formulier om de volledige checklist te downloaden. Je leest hier o.a. de 9 tips om goed te kunnen communiceren met de jongeren doelgroep.


Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.


Onze Werkwijze (142 van 207)

Onze werkwijze

  • Vertel ons jouw behoeften; telefonisch of per mail;
  • Wij sturen altijd een offerte op maat;
  • Wij selecteren de geschikte respondenten, via onze eigen database en persoonlijke benadering;
  • Wij onderhouden contact met de respondent en zorgen dat alles helder is;
  • Wij sturen regelmatig een update over de voortgang van de werving;
  • Tijdens de veldwerkdagen staan we voor je klaar als er vragen zijn;
  • Wij zorgen voor de vergoeding;
  • We evalueren het project samen met jou. Zo houden wij onze database en werkwijze up-to-date;
  • Wij gaan voor een respondentenwerving en zien dit als een goede samenwerking met klant, respondent en Fris, voor het beste resultaat.

Benieuwd naar de marktonderzoek mogelijkheden die Bureau Fris aanbiedt? Bezoek de marktonderzoek pagina voor meer informatie.

Wat zeggen onze opdrachtgevers?

We hebben een paar leuke reviews op een rijtje gezet.


Offerte op maat

Meer weten over Bureau Fris of een offerte? Bel met ons of vul onderstaand formulier in. Wij nemen z.s.m. contact met jou op.