Respondentenwerving
Bureau Fris heeft al sinds 2005 ervaring in het begeleiden van marktonderzoek. Door korte communicatielijnen met een vaste accountmanager is de samenwerking met Bureau Fris altijd efficiënt.
Ons recruitment team
Wij sluiten al onze projecten met een evaluatie om ons bestand Fris te houden.- Specialistische respondenten zoals; horecamedewerkers, leraren, ondernemers, ICT professionals, HR-managers
- Recruitment van klantenlijsten
- Koud bellen via KvK bestanden of speuren op het internet
- Recruitment op straat door heel Nederland
- Hot leads indelen
USP’s Recruitment
U kunt bij Bureau Fris ook terecht voor:- Snelle communicatie, flexibiliteit en efficiëntie
- Enthousiaste accountmanagers
- Korte communicatielijnen met een vast contactpersoon
- Effectieve evaluaties om het bestand fris te houden
- Al meer dan 15 jaar ervaring in marktonderzoek
- Open en transparante communicatie
Benieuwd hoe wij rekruteren? Lees hier onze blog!
Onze werkwijze
We werken altijd met een vaste werkwijze. In onderstaand schema is te zien welke stappen wij nemen.

Uitgebreide database
Onze eigen database met respondenten, verspreid door heel Nederland en België, bestaat onder meer uit:- Consumenten van 5 tot 80 jaar
- Verschillende gezinssituaties
- Spreiding van opleiding en sociale achtergrond
- 60% vrouwen en 40% mannen
- Zakelijk bestand (zelfstandig ondernemers, MKB’ers en ZZP’ers)
- Medisch bestand (healthcare professionals en patiënten)
Hoe komen wij aan onze respondenten?
De database van Bureau Fris bestaat inmiddels uit maar liefst 30.000 respondenten, dankzij:
- Maandelijkse flyeracties op straat in verschillende steden
- Sponsoring van sportclubs, filmfestivals en goede doelen
- Acties en advertenties op social media
- Advertenties in kranten, dagbladen en tijdschriften
- Gerichte bezoeken, zoals kindvriendelijke parken, om nieuwe moeders te werven
- Restaurants en cafe’s werken mee via een consumptiebon
- Mond tot mond reclame
Benieuwd naar de marktonderzoek mogelijkheden die Bureau Fris aanbiedt? Bezoek de marktonderzoek pagina voor meer informatie.