Tools
Bureau Fris heeft verschillende handige online tools ontwikkeld.

Tabs

Fris Online communicatietool

Deze tool kan gebruikt worden voor interviews op afstand. Dit kan met video en audio of alleen audio. Via Fris Online kan het interview gemakkelijk worden opgenomen, zodat het gebruikt kan worden voor de rapportage. Deze tool is erg gebruiksvriendelijk, met één druk op de knop sta jij in contact met de respondent. Deze efficiënte tool is een absolute voorloper in marktonderzoek.

Wat zijn de voordelen?

  • Wereldwijd inzetbaar
  • Uitstekend beveiligde verbinding dankzij software met de hoogste encrypties
  • Aanzienlijk kortere doorlooptijd
  • Opname van sessies
  • Opslaan in de cloud of op eigen laptop
  • Eenvoudig scherm delen op elk device
  • Geschikt voor interviews, groepsdiscussies en briefings
  • Schermen van 25 deelnemers in scroll overzicht
  • Inloggen met elk gewenst device (desktop/laptop, tablet en smartphones)
  • Chatfunctie

Fris Online is beschikbaar i.c.m. respondenten van Bureau Fris of eigen respondenten voor €150,- per week. Voor meer informatie of offerte kan gemaild worden naar recruitment@bureaufris.nl

Maak gebruik van ons UX-lab in Amsterdam en Rotterdam

Wil jij ook een UX-onderzoek uitvoeren met goed geselecteerde respondenten? Bureau Fris regelt alles voor je.

Op aanvraag, geef je wensen door aan recruitment@bureaufris.nl

  • Wordt op maat klaargezet door onze facility manager
  • Is te gebruiken op elk device, als smartphone, tablet en laptop/PC
  • Wordt live opgenomen

Twee vestigingen in Nederland, 25 medewerkers en een eigen database met 30.000 respondenten

Kwaliteitswaarborging

Met de ISO 9001 en 20252 normering en het doorvoeren van alle eisen uit de GDPR, bewijzen we onze klanten en partners een veilige en betrouwbare partij te zijn. Terwijl wij zorgen dat de processen rondom (kwalitatieve) marktonderzoeken zijn geoptimaliseerd, kan onze klant zich volledig focussen op het inhoudelijke en specialistische gedeelte van het onderzoek. De full-service gedachte zie je hier terug: het selecteren van respondenten, het beschikbaar stellen van de onderzoeksruimtes en onze onderzoekstools.

Kwaliteitswaarborging

Met de ISO 9001 en 20252 normering en het doorvoeren van alle eisen uit de GDPR, bewijzen we onze klanten en partners een veilige en betrouwbare partij te zijn. Terwijl wij zorgen dat de processen rondom (kwalitatieve) marktonderzoeken zijn geoptimaliseerd, kan onze klant zich volledig focussen op het inhoudelijke en specialistische gedeelte van het onderzoek. De full-service gedachte zie je hier terug: het selecteren van respondenten, het beschikbaar stellen van de onderzoeksruimtes en onze onderzoekstools.

Voor respondenten
Nederlands