Onderzoekspersoneel
Bij Bureau Fris hebben we al het onderzoekspersoneel onder één dak

Moderators & Consultants

Bureau Fris werkt nauw samen met verschillende moderators met jarenlange ervaring binnen de branche. Advies nodig? Neem contact op met een van onze accountmanagers. Zij gaan graag op zoek naar de meest geschikte moderator voor uw onderzoek. Ons onderzoekspersoneel is inzetbaar voor:

Modereren van het marktonderzoek

Volledige begeleiding van het onderzoek (bedenken onderzoeksvraag en/of opzet)

Alle doelgroepen (zakelijk, medisch, consumenten en kinderen)

Diverse vormen van marktonderzoek (individueel, groepen, telefonisch, in-home of online)

Nauwkeurige topline of full report rapportage, mogelijk in meerdere talen (NL – ENG – FRA)

Kom in contact

Bekijk met welke moderators en consultants wij werken. Zelf moderator of consultant worden voor Bureau Fris? Neem contact op via onderstaande button.

Onze diensten

Wij zitten op twee vaste plekken in Nederland. Daarnaast bieden we de Fris Onderweg dienst aan waarmee we op iedere locatie in Nederland onze service kunnen aanbieden.

Onze opdrachtgevers

Bureau Fris investeert niet alleen in haar medewerkers en respondenten, maar ook in haar klanten. Bekijk hieronder met welke bedrijven we al hebben samengewerkt.

Twee vestigingen in Nederland, 25 medewerkers en een eigen database met 30.000 respondenten

Achtergrond Bureau Fris

Wat er niet is, moet er komen! Zo begon Stephanie Groot-Hecker in 2005 Bureau Fris. De vraag naar goed ingerichte ruimtes voor marktonderzoek groeide en er was behoefte aan een flexibel selectiebureau, dat meedenkt met de klant. Stephanie is werkzaam geweest bij een gerenommeerd onderzoeksbureau en door haar jarenlange ervaring wist zij wat te doen met de wensen en behoeften van elke onderzoeker.

In 2006 kwam Augusta Zweekhorst in dienst als eerste medewerker en in 2009 werd zij mede-eigenaar van Bureau Fris. Ook millennial Liselot Simonse is per 1 april 2018 aangetreden als directielid bij Bureau Fris. Deze jonge aanwinst heeft zich de afgelopen jaren bij Bureau Fris gefocust op het futureproof maken van het bureau. Met de komst van Liselot Simonse (uit 1987) als nieuwe directeur van Bureau Fris wordt de aandacht op operatie en kwaliteit verder versterkt. Klik hier om het hele persbericht te lezen.

13 jaar later is Bureau Fris, dankzij haar tevreden klanten, uitgegroeid tot een full-service bureau met 2 vestigingen in Nederland, 500 verschillende klanten nationaal en internationaal, 25 medewerkers en een eigen database met 30.000 respondenten. Zo gaan wij graag verder, om het beste bureau van Nederland en België te worden op het gebied van facility, recruitment, online tools en volledig ontzorgen en ondersteuning van klanten in marktonderzoek.

Kwaliteitswaarborging

Met de ISO 9001 en 20252 normering en het doorvoeren van alle eisen uit de GDPR, bewijzen we onze klanten en partners een veilige en betrouwbare partij te zijn. Terwijl wij zorgen dat de processen rondom (kwalitatieve) marktonderzoeken zijn geoptimaliseerd, kan onze klant zich volledig focussen op het inhoudelijke en specialistische gedeelte van het onderzoek. De full-service gedachte zie je hier terug: het selecteren van respondenten, het beschikbaar stellen van de onderzoeksruimtes en onze onderzoekstools.

Kwaliteitswaarborging

Met de ISO 9001 en 20252 normering en het doorvoeren van alle eisen uit de GDPR, bewijzen we onze klanten en partners een veilige en betrouwbare partij te zijn. Terwijl wij zorgen dat de processen rondom (kwalitatieve) marktonderzoeken zijn geoptimaliseerd, kan onze klant zich volledig focussen op het inhoudelijke en specialistische gedeelte van het onderzoek. De full-service gedachte zie je hier terug: het selecteren van respondenten, het beschikbaar stellen van de onderzoeksruimtes en onze onderzoekstools.

Voor respondenten
Nederlands