Nieuws
Lees hier alle nieuws berichten van Bureau Fris!

E-mailadres
Voornaam
Achternaam
 



 

Nieuws

Lees hier alle nieuws berichten van Bureau Fris!


1 oktober 2024
Hoe faciliteiten je marktonderzoek kunnen maken of breken. Inzichten van Esmee en Tristan.

Hoe faciliteiten je marktonderzoek kunnen maken of breken. Inzichten van Esmee en Tristan.

7 augustus 2024
Marktonderzoek onder Gen Z en Gen Alpha

Marktonderzoek onder jongeren? Stel de juiste vragen

26 juni 2024
Uitdagende marktonderzoekdoelgroepen? Zo vind je ze!

Uitdagende doelgroepen voor je marktonderzoek? Zo vind je ze!

Haal alles uit je marktonderzoek met de juiste respondenten. Bureau Fris biedt een uitgebreide database en nieuwe mogelijkheden.
1 mei 2024

De revolutionaire impact van AI op marktonderzoek

In deze blog vertelt Sjoerd waarom kwalitatief onderzoek hem zo heeft gegrepen en verkent hij de invloed van AI op het vak en welke mogelijke voor- en nadelen dat met zich meebrengt.
3 april 2024
Help! Mijn doelgroep is zo specifiek, waar begin ik?

Help! Mijn doelgroep is zo specifiek, waar vind ik respondenten?

6 maart 2024

Praat eens niet over jezelf

Thijs Taanman is eigenaar van Squad Goals. Thijs gelooft dat je alleen je doelstellingen kunt bereiken als je alle neuzen in je organisatie dezelfde kant op krijgt. Squad Goals richt zich dan ook altijd op de combinatie van leiderschap en sales. De een kan niet zonder de ander. In deze blog geeft Thijs vier tips om in verbinding te komen met je klant.
25 januari 2024
Een maand na de fusie: Samen sterker

Een maand na de fusie: Samen sterker

We zijn inmiddels al een maand gefuseerd als Bureau Fris en voormalig Bee Keen. Maar hoe bevalt dit? Lees hier de update inclusief leuke quotes van het team.
20 december 2023
Marktonderzoek in 2023: Fris blikt terug en kijkt vooruit

Fijne feestdagen en een mooi en succesvol 2024! Namens team Bureau Fris

Blik met ons terug op 2023 en kijk vooruit naar nog meer avonturen in 2024! Lees hier wat Bureau Fris in 2023 heeft meegemaakt en in 2024 te wachten staat.
11 december 2023

Inclusiviteit in marktonderzoek: In gesprek met Evita Lammes van Studio Samen

22 november 2023

Samensmelting van expertise: Bureau Fris en Bee Keen slaan de handen ineen en gaan samen verder als Bureau Fris

Lees hier alles over de kracht van de fusie tussen Bureau Fris en BeeKeen. Een nieuw tijdperk in marktonderzoek met versterkte expertise en innovatie.
8 november 2023
Een dankbetuiging aan een inspirerende collega na 6 jaar

Ella’s farewell: Een dankbetuiging aan een inspirerende collega na 6 jaar

Ella's farewell: Een dankbetuiging aan een inspirerende collega na 6 jaar bij Bureau Fris. Ze gaat op wereldreis, maar eerst blikken we terug. Lees hier verder.
11 oktober 2023
Maak kennis met onze nieuwe collega: Amber Owens

Maak kennis met onze nieuwe collega: Amber Owens

Een Amsterdamse door en door, 24 jaar en met nu al een speciale band met Bureau Fris: Amber Owens. Lees verder om Amber beter te leren kennen.
12 september 2023
Na 17 jaar Bureau Fris, heeft mede-eigenaar Augusta Zweekhorst besloten een nieuwe weg in te slaan.

Een nieuw hoofdstuk voor Bureau Fris

Na 17 jaar Bureau Fris, heeft mede-eigenaar Augusta Zweekhorst besloten een nieuwe weg in te slaan.
4 september 2023
De innovatiekracht van effectieve workshops

De innovatiekracht van effectieve workshops

Leer van UX-designer Robin Pot hoe innovatieve workshops je team kunnen helpen sneller op één lijn te komen en uitdagingen op te lossen.
21 augustus 2023
Duurzaam imago? Kijk eens goed naar je merkverhaal!

Duurzaam imago? Kijk eens goed naar je merkverhaal!

Bewuste keuzes in een groene wereld: ontdek de impact van duurzaamheid op bedrijven.
26 juli 2023
UX-onderzoek op locatie? Waar moet je op letten?

UX-onderzoek op locatie? Waar moet je op letten?

10 juli 2023
Wat zijn jouw vakantieplannen? Bureau Fris travels the world

Wat zijn jouw vakantieplannen? Bureau Fris travels the world

12 juni 2023
Eyetracking en het spel van aandacht  

Eyetracking en het spel van aandacht  

Robert-Jan van Diepen is specialist in UX-research. Met zijn bedrijf DiepbiZniZ helpt hij organisaties de best mogelijke gebruikerservaring te creëren.
26 mei 2023
Marktonderzoek: Welke smaken zijn er?

Marktonderzoek: Welke smaken zijn er?

In deze blog vertelt Edzo van Benthem, accountmanager facility en sinds drie maanden onze nieuwe facility-topper, welke methoden Bureau Fris zoal faciliteert.
15 mei 2023
Miljoenen jongeren zijn actief op platforms als Instagram en TikTok. Hoe ga je deze groep bereiken? Hier moet je over nadenken.

Gen Z en Gen Alpha. Kies je voor bereik of ga je voor engagement?

1 mei 2023
Multiclient-onderzoek: wat is het en wat levert het op?

Multiclient-onderzoek – wat is het en wat kan het je opleveren?

12 april 2023
Een groen kantoor begint bij jou

Een groen kantoor begint bij jou

15 maart 2023

PA’s, onze redders in nood

1 maart 2023
Goed marktonderzoek? Dit heb je nodig

Goed marktonderzoek? Dit heb je nodig

15 februari 2023
Veilig omgaan met data? Zo doen we dat bij Bureau Fris

Veilig omgaan met data? Zo doen we dat bij Bureau Fris

1 februari 2023
Hoe enthousiast zijn onze klanten over Bureau Fris?

Bureau Fris is blij met haar klanten, maar is de liefde wederzijds?

Je verwacht het niet, maar als fullservice facilitair partner in marktonderzoek onderzoeken we zelf ook weleens iets. Zo houden we jaarlijks vinger aan de pols bij […]
18 januari 2023
Buiten de lijntjes denken? Kom maar op!

Buiten de lijntjes denken? Kom maar op!

Bij Bureau Fris draaien we onze hand niet om voor een uitdaging als het gaat om het faciliteren van marktonderzoek. Wij kijken niet naar wat er […]
4 januari 2023
online-focusgroep

Zo begint Bureau Fris fris en fruitig aan 2023

Dat we bij Bureau Fris van verFRISsende uitjes houden, daar schreef Suzanne al eerder over. Maar we doen er ook alles aan om fris en fruitig […]
12 december 2022
positioneringsonderzoek

Een terugblik op een jaar van stabiliteit, op naar groei in 2023!

Voor Bureau Fris stond het afgelopen jaar vooral in het teken van stabiliteit. In deze blog blikken Augusta en Stephanie terug op 2022 en kijken ze […]
5 december 2022
positioneringsonderzoek

Productiever werken? Zo begin je

CL.HRM is een organisatie die kleine en middelgrote organisaties helpt op gebied van HR. Dat kan gaan om personeelsvraagstukken, het aantrekken en ontwikkelen van talent, of […]
21 november 2022
onderzoekslocatie

Fris | De verFRISsende uitjes van Bureau Fris, zo doen we dat

Work hard, play hard, dat zit in het DNA van Bureau Fris. Wij doen alles voor onze klanten en respondenten, maar na een periode hard knallen […]
7 november 2022

Kwalitatief onderzoek naar nóg hoger niveau met Lookback

Edith van der Does is UX-researcher en freelance moderator. Haar bedrijf Seaforest is gespecialiseerd in user research en kwalitatief onderzoek. Daarvoor zet zij regelmatig Lookback in, […]
24 oktober 2022
respondenten-onderzoek

Ook wij kunnen sprinten

Herman van Veen zong het al in 1979: ‘Wij hebben ongelofelijke haast’. Het lijkt wel of we steeds meer haast hebben, ook in marktonderzoek. Steeds vaker […]
6 oktober 2022
marktonderzoek-laten-doen

Bureau Fris nog slimmer met nieuwe apparatuur

Bij goed onderzoek komt heel wat kijken. Daar weten Ella Roelfsema, accountmanager facility, en Barbara Top, office-assistant facility, alles van. In dit artikel vertellen zij welke […]
5 september 2022
marktonderzoek-laten-doen

Ben jij ook weer opgeladen?

De zomer loopt alweer op z’n einde. Bij Bureau Fris zijn we weer helemaal opgeladen na onze vakanties en we staan te trappelen om, samen met […]
23 augustus 2022
marktonderzoek-laten-doen

Loslaten? Zo doe je dat

In de laatste blog schreef Augus ta, mede-eigenaar van Bureau Fris, hoe belangrijk het is om dingen los te – kunnen – laten. In deze blog […]
1 augustus 2022
marktonderzoek-laten-doen

‘Als ondernemer moet je op een gegeven moment echt leren loslaten’

Stephanie Groot-Hecker en Augusta Zweekhorst zijn inmiddels zo’n 17 jaar ondernemer. Als je begint, wil je alles zelf doen, maar op een zeker moment moet je […]
20 juli 2022
marktonderzoek-laten-doen

Zo kom je ontspannen – en slim – de zomer door

Stephanie Groot is dol op lezen, maar vindt het moeilijk er tijd voor te nemen. Voor het slapengaan leest ze het liefst boeken die niets met […]
6 juli 2022
marktonderzoek-laten-doen

Onderzoek op locatie? Dit heb je nodig

Als je beweert dat je dé full-service facilitair partner in marktonderzoek bent, moet je verdraaid goed weten wat je klanten nodig hebben. In deze blog vertelt […]
20 juni 2022
online-marktonderzoek

Excelleren als ondernemer? Ga voor een groeimindset!

Als ondernemer moet je je blijven ontwikkelen, dat vinden Augusta en Stephanie heel belangrijk. Bij de Groeiclub voor Ondernemers laten ze zich graag inspireren. In deze […]
7 juni 2022
online-marktonderzoek

Wat vinden onze klanten van Bureau Fris?

Wat vinden onze klanten van Bureau Fris? Als dé full-service facilitair partner in marktonderzoek moet je soms ook zelf onderzoek doen. Eén keer per jaar doen […]
23 mei 2022
online-marktonderzoek

Op zoek naar het wow-effect met UX-onderzoek

Elke organisatie wil haar klanten een optimale gebruikservaring bieden. UX-onderzoek helpt daarbij. In deze blog vertelt Ella Roelfsema, accountmanager facility wat het doel is van UX-onderzoek […]
10 mei 2022
online-marktonderzoek

Stephanie Groot te gast in Podcast Marketing Intelligence

Ewout Witte heeft zijn hart verpand aan marketingintelligence. Niets leukers dan inzichten genereren die organisaties richting geven en helpen succesvol te zijn. Om mensen uit het […]
25 april 2022
user-experience-onderzoek

Leuke cases en mooie lessen in 16 jaar ondernemerschap

In deze blog kijken Stephanie en Augusta terug op bijna 17 jaar ondernemerschap. Wat zijn de meest bijzondere cases waar ze aan hebben gewerkt en wat […]
11 april 2022
user-experience-onderzoek

Marktonderzoek, een hele beleving

Toen Stephanie haar carrière begon in de wereld van marktonderzoek had ze al snel door dat er in de branche drastisch behoefte was aan een full-service […]
16 maart 2022
user-experience-onderzoek

Bureau Fris in actie voor Oekraïne

De situatie in Oekraïne houdt de gemoederen bezig, ook bij Bureau Fris. Afwachten zit niet in onze aard, daarom dragen wij allemaal ons steentje bij. Iedereen […]
1 maart 2022
user-experience-onderzoek

De 10 stappen in het wervingsproces. Wat komt er allemaal bij kijken?

We schreven al eerder over de vele manieren waarop wij de juiste respondenten rekruteren. Maar wat komt er eigenlijk allemaal kijken bij zo’n wervingsproces? Dat vertelt […]
14 februari 2022
online-focusgroep-tool

Online of offline onderzoek? Wij zijn van alle markten thuis!

Vanavond is er weer een persconferentie. De verwachting is dat er flinke versoepelingen gaan worden aangekondigd. Net als iedereen zijn wij daar enorm blij mee. Hoe […]
1 februari 2022
online-focusgroep-tool

Uitdagend onderzoek? Bureau Fris helpt

Als nieuwe klanten ons benaderen, krijgen we regelmatig de vraag waarin we ons onderscheiden. In deze blog deelt Lonneke Küthe, accountmanager relatiebeheer, een paar mooie ervaringen […]
17 januari 2022
online-focusgroep-tool

Zo veilig werkt Bureau Fris, deel 2: De AVG

Op 25 mei 2018 werd de Nederlandse Wet bescherming persoonsgegevens vervangen door de Algemene verordening gegevensbescherming – de AVG –, een aanscherping op de eerdere ‘privacywet’. […]
3 januari 2022
online-focusgroep-tool

Bureau Fris en Trees for All werken samen aan een betere wereld

Bureau Fris is de eerste en enige facilitair partner in marktonderzoek die CO2-neutraal te werk gaat. Door een partnership aan te gaan met Trees for All […]
21 december 2021
online-kwalitatief-onderzoek

Aanmelden voor marktonderzoek nu ook via Whatsapp

Bij Fris denken we altijd na hoe we het leven van respondenten nog makkelijker kunnen maken. En wat is vandaag de dag gemak ten top? Whatsapp […]
7 december 2021
online-kwalitatief-onderzoek

Fris wenst iedereen feestelijke dagen

Een raar jaar is bijna ten einde. In deze blog kijkt Stephanie – heel voorzichtig – terug op 2021 en vol verwachting vooruit naar 2022. Wat […]
23 november 2021
online-kwalitatief-onderzoek

Zo veilig werkt Bureau Fris

Bureau Fris zorgt al jaren dat marktonderzoekers zorgeloos onderzoek kunnen doen. Daarbij is security een hot topic. Het Haarlemse Ronin-ICT ondersteunt Fris daar al ruim tien […]
9 november 2021
online-kwalitatief-onderzoek

Hoe is het nu met… Coen Dorrepaal?

Coen werkte bijna vijf jaar bij Bureau Fris in verschillende rollen. Inmiddels heeft hij een baan als National Accountmanager Banking & Insurance bij recruitmentspecialist YoungCapital. Hoe […]
25 oktober 2021
online-kwalitatief-onderzoek

De toekomst is online. Of toch niet?

Onlangs verscheen de meeste recente editie van de Nationale OnderzoeksMonitor (NOM). Daarin lezen we dat online en digitaal onderzoek de toekomst heeft. Is dat ook wat […]
13 oktober 2021
bureau-voor-marktonderzoek

Even voorstellen… Lonneke Küthe en Kai Koele

Eerder stelden we onze nieuwe collega’s Niki en Jusra en Inge aan jullie voor. Maar we hebben alweer twee nieuwe medewerkers. In deze blog maak je […]
27 september 2021
bureau-voor-marktonderzoek

Damesch Dispuut A.D.D. Feles loopt hard voor Mama Cash

Damesch Dispuut A.D.D Feles wil vrouwen overal ter wereld laten zien dat ze er niet alleen voor staan. Dit jaar wilden de dames dat doen door […]
13 september 2021
bureau-voor-marktonderzoek

Even voorstellen… Inge Ruim, Operations Manager

In onze vorige blog stelden we Niki en Jusra aan jullie voor. Maar zij zijn niet onze enige nieuwe medewerkers. In deze blog maak je kennis […]
30 augustus 2021
bureau-voor-marktonderzoek

Even voorstellen… Niki Bakker en Jusra Hassan

In onze vorige blog vertelden we al dat we supertrots zijn op hoe we de coronacrisis hebben doorstaan. We kijken met vernieuwde energie naar de toekomst […]
16 augustus 2021
bureau-voor-marktonderzoek

Stagiairs, een belangrijk onderdeel van het fundament van Fris

We schreven al vaker over de stagiairs bij Bureau Fris. Maar onlangs realiseerde Augusta zich pas dat ze de 41e stagiair had aangenomen. Hoe leuk het […]
2 augustus 2021
bureau-voor-marktonderzoek

Bureau Fris viert saffieren jubileum

Wat er niet is, moet er komen! Zo begon Stephanie Groot-Hecker 16 jaar geleden Bureau Fris. Al heel snel nam ze de eerste medewerkster en toekomstige […]
19 juli 2021
bureau-voor-marktonderzoek

Onderzoek op locatie. Dit vinden onze klanten ervan!

Nieske Witlox runt, samen met Maudie Kunst, kwalitatief marktonderzoeksbureau CO-efficiënt. Hoewel online onderzoek nooit de primaire methode was voor kwalitatief onderzoek, is dat tijdens de coronacrisis […]
5 juli 2021
bureau-voor-marktonderzoek

Eileen en Suzanne nieuwe aanwinsten team Bureau Fris

Bureau Fris zoekt regelmatig nieuwe collega’s. In deze blog stellen twee van hen zich voor. Wat doen ze bij Bureau Fris en wat maakt werken bij […]
21 juni 2021
bureau-voor-marktonderzoek

Onderzoek nieuwe stijl. Fris is er klaar voor!

Eindelijk mogen we weer iets meer. Dat zien we ook terug bij marktonderzoek. Maar hoe werkt dat nu precies? En hoe zien wij de toekomst? Blijft […]
7 juni 2021
consumentenonderzoek-bureau

De juiste respondenten bij het juiste onderzoek? Zo doen wij dat.

Hoe vind je voor elk onderzoek de juiste respondenten? En wie zijn nou precies de juiste? Daar is meer voor nodig dan alleen een vragenlijst invullen. […]
25 mei 2021
consumentenonderzoek-bureau

Een kijkje in de keuken van Bureau Fris

Bureau Fris staat bekend om de persoonlijke benadering. Zo doorkruiste Tyas Lustenhouwer, accountmanager relatiebeheer bij Fris, Amsterdam met een camera onder de arm om een onderzoek […]
11 mei 2021
consumentenonderzoek-bureau

Onderzoek op locatie, het kan weer! En helemaal coronaproof bij Bureau Fris

Onlangs was het zo ver, eindelijk mochten we weer een onderzoek op locatie faciliteren! Pamela Potters van marktonderzoeksbureau Pam-Onderzoek en Didier Nieuwenhuis van neuromarketingbureau Bloakes waren […]
26 april 2021
consumentenonderzoek-bureau

Hoe zorg je voor een blijvend goede indruk?

Als een van de accountmanagers van Bureau Fris heeft Nick van de Pol dagelijks contact met onze klanten. In deze blog vertelt Nick hoe hij zorgt […]
12 april 2021
consumentenonderzoek-bureau

Je kunt niet handelen naar wat je niet begrijpt

studio lucy & claire helpt organisaties om informatie en kennis op een toegankelijke manier te delen met de doelgroep. In deze blog vertelt Anouk Möller, informatiedesigner […]
29 maart 2021
consumentenonderzoek-bureau

Zo maak je wel een verpletterende goede online indruk

Daniëlle de Jonge is expert in eigentijdse klantrelaties. Ze helpt professionals en ondernemers om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn, ook online. Voelt dat als een uitdaging […]
3 maart 2021
consumentenonderzoek-bureau

Bureau Fris werkt Slim!

Webinar terug zien? Laat hier je emailadres achter en bekijk hem online via deze link: https://www.bureaufris.nl/webinar/ CL.HRM is een organisatie die kleine en middelgrote organisaties helpt […]
15 februari 2021
respondenten-gezocht-vergoeding

Onderzoek onder kinderen en jongeren? Houd hier rekening mee

Wat leeft en speelt er bij kinderen en jongeren? Wat vinden zij van jouw project, product, beleid of boodschap? Door kinderen en jongeren te betrekken in […]
1 februari 2021
respondenten-gezocht-vergoeding

Thuiswerken? Zo ontwikkelden wij een nieuwe routine

Na elf maanden voornamelijk thuiswerken, heeft iedereen wel een nieuwe routine ontwikkeld. Maar dat ging niet vanzelf. Hoe hebben onze collega’s dit aangepakt? Fien, Stephanie, Augusta […]
18 januari 2021
respondenten-gezocht-vergoeding

Groeien? Dat doe je zo

Als ondernemer moet je je blijven ontwikkelen. Stilstand is achteruitgang, is dan ook het motto van Augusta en Stephanie. Om die reden zijn ze eind 2020 […]
4 januari 2021
respondenten-gezocht-vergoeding

En nu… op naar een positief jaar!

Met een zucht van verlichting hebben wij bij Bureau Fris 2020 afgesloten. Het was een jaar met iets te veel uitdagingen naar onze zin. Maar 2021 […]
15 december 2020
online-marktonderzoek-meedoen

Een terugblik op een bijzonder jaar

Net als voor iedereen was 2020 ook voor ons een jaar zoals we nooit meer hopen mee te maken. Tijd om even terug te blikken op […]
1 december 2020
online-marktonderzoek-meedoen

Bureau Fris is moving (on)!

Zoals dat voor iedereen geldt, ziet ook voor Bureau Fris de wereld er totaal anders uit sinds maart 2020. Dat betekent dat je als ondernemer keuzes […]
23 november 2020
online-marktonderzoek-meedoen

Praten met je doelgroep, waarom? Nou, daarom!

Over het nut van marktonderzoek heersen soms wat misverstanden. Het zou duur zijn en bovendien overbodig. Marktonderzoeker Catelijne Rutten van Nwsgrg vertelt in deze blog wat […]
11 november 2020
online-marktonderzoek-meedoen

Blije respondenten? Zo doen wij dat

Om goed onderzoek te doen, heeft een marktonderzoeker de juiste groep respondenten nodig. En die respondenten moeten natuurlijk na zo’n onderzoek happy de – virtuele of […]
26 oktober 2020
marktonderzoek-meedoen-voor-geld

Respondenten aan het woord

Respondenten nodig voor face-to-face of online onderzoek? Bureau Fris regelt het, en voor de respondent maakt het weinig uit. Als een onderzoeker op zoek is naar […]
14 oktober 2020
marktonderzoek-meedoen-voor-geld

Geen plek voor stagiairs? Bureau Fris weet er wel raad mee!

Als we het nieuws moeten geloven, valt het vinden van een stageplek nog niet mee vandaag de dag. Maar bij Bureau Fris weten we ook in […]
8 oktober 2020
respondent-worden

Corona beleid update!

Ondanks de strengere maatregelen omtrent Corona blijven wij open!   Met de nodige maatregelen kunnen wij ervoor zorgen dat er nog steeds onderzoeken op locatie uitgevoerd […]
28 september 2020
marktonderzoek-meedoen-voor-geld

We’re still standing

Elk jaar organiseren we bij Bureau Fris een leuk klantevent. Dit jaar werd onze creativiteit behoorlijk op de proef gesteld, maar we zijn er weer in […]
16 september 2020
marktonderzoek-meedoen-voor-geld

Fris-klanten aan het woord

Bij Bureau Fris zorgen wij dat marktonderzoekers precies dat kunnen doen waar ze goed in zijn: het uitvoeren van marktonderzoek, zonder zich te hoeven bekommeren om […]
31 augustus 2020
marktonderzoek-meedoen-voor-geld

Van geld, groeien en grimage

De zomervakantie is inmiddels verworden tot een vage herinnering. In onze vorige blog deelden we 3 tips om ook nu gezond en fris te blijven. In […]
17 augustus 2020
marktonderzoek-meedoen-voor-geld

Zo hou je de perfecte work-lifebalans

De zomervakantie is weer zo goed als voorbij. De kinderen gaan weer naar school en wij moeten weer volop aan het werk. Hoe voorkom je dat […]
3 augustus 2020
marktonderzoek-meedoen-voor-geld

Bureau Fris 15 jaar!

Bureau Fris is jarig. Op 2 augustus was het maar liefst vijftien jaar geleden dat Stephanie Groot-Hecker de stoute schoenen aantrok en besloot de stap naar […]
20 juli 2020
marktonderzoek-meedoen-voor-geld

Wat doe jij deze zomer?

Eén ding is zeker: deze zomer geen zwarte zaterdag. ‘Ieder nadeel heb z’n voordeel’, zou wijlen Cruijff hebben gezegd. Grofweg de helft van de Nederlanders brengt […]
6 juli 2020
marktonderzoek-meedoen-voor-geld

Met deze boeken en series kom je deze zomer moeiteloos door

Bijna de helft van de Nederlanders gaat niet op vakantie deze zomer, zo blijkt uit onderzoek. In de eigen vertrouwde omgeving voelt het blijkbaar een stuk […]
22 juni 2020
marktonderzoek-meedoen-voor-geld

‘Mijn droom is om Rotterdam te verduurzamen’

Ella Roelfsema is een van de gastvrouwen van de Rotterdamse vestiging van Bureau Fris. Maar Ella heeft meer noten op haar zang. In 2018 richtte zij, […]
15 juni 2020
marktonderzoek-meedoen-voor-geld

Buiten onderzoek doen in corona tijd?

Buiten onderzoek doen in corona tijd? Dat kan bij Bureau Fris! Toch nog een beetje huiverig om binnen onderzoek te doen, maar wil je wel graag […]
25 mei 2020
respondent-worden

Elke dag Dag van de Stagiair bij Bureau Fris

Vandaag is het Dag van de Stagiair. Deze dag, in het leven geroepen door StudentenBureau, heeft als doel om minstens één dag per jaar alle stagiairs […]
4 mei 2020
respondent-worden

Onderzoek op locatie in de 1,5-metersamenleving? Zo kan het toch!

Bij Bureau Fris geloven we dat écht goed marktonderzoek pas mogelijk is als jij je volledig kunt focussen op de inhoud en je niet bezig hoeft […]
28 april 2020
respondent-worden

Zo draagt Bureau Fris haar lokale steentje bij

Terrassen zijn leeg, winkelstraten verlaten en restaurants houden de deuren gesloten. De huidige crisis vergt van de meeste bedrijven al een fikse dosis creativiteit, maar voor […]
23 april 2020
respondent-worden

Veilig onderzoek doen bij ons op locatie in de corona tijd!

Beste lezer, Na een paar weken met succes online onderzoeken te hebben uitgevoerd, denken wij dat het tijd is voor de volgende stap! In verband met […]
14 april 2020
respondent-worden

Zo blijft Bureau Fris fit en gezond; ook vanuit huis

Al dat thuiszitten doet ons lijf geen goed. De koelkast lonkt voortdurend en de motivatie om eens lekker aan de slag te gaan met je lijf […]
26 maart 2020
online-marktonderzoek-meedoen

‘Ook in crisistijden blijkt dat we online heel veel kunnen’

Net als de rest van de wereld, is ook Bureau Fris in een onwerkelijke situatie terechtgekomen. Face-to-face-onderzoeken zijn geannuleerd of uitgesteld tot nader te bepalen datum, […]
16 maart 2020
respondenten

Bureau Fris op de Huishoudbeurs, zo is het ons vergaan

Van zaterdag 22 februari tot en met zondag 1 maart waren wij van Bureau Fris te vinden op de 75ste editie van de Huishoudbeurs. Een mooie […]
10 maart 2020
respondenten

Welke maatregelen treffen wij tegen het coronavirus?

Welke maatregelen treffen wij tegen het coronavirus? Goedemorgen, middag, De uitbraak van het coronavirus en de toename van het aantal besmettingsgevallen is het gesprek van de […]
2 maart 2020
respondenten

‘Vrouwen in de directie? Voor mij voelt het veilig en vertrouwd.’

‘Vrouwen in de directie? Voor mij voelt het veilig en vertrouwd.’ Aanstaande zondag is het weer Internationale Vrouwendag, een dag die in het teken staat van […]
18 februari 2020
respondenten

Wrijving in je team? Zo zorg je voor balans

Wrijving in je team? Zo zorg je voor balans Het team van Bureau Fris is in de beginjaren in relatief korte tijd snel gegroeid. Dat zorgde […]
3 februari 2020
respondenten

Gezonde en fitte medewerkers? Zo doen wij dat

Gezonde en fitte medewerkers? Zo doen wij dat Als werkgever zorg je natuurlijk graag voor je mensen. Want niet alleen zijn gezonde medewerkers fitter, energieker en […]
21 januari 2020
respondenten

De zoektocht naar respondenten op de Huishoudbeurs

De zoektocht naar respondenten op de Huishoudbeurs In onze vorige blog vertelde Stephanie al dat je als marktonderzoeker ook bij Bureau Fris terecht kunt als je […]
6 januari 2020
marktonderzoek-deelnemen

Onvergetelijke partner in marktonderzoek? Zo doen we dat!

Onvergetelijke partner in marktonderzoek? Zo doen we dat! Stephanie weet uit eigen ervaring dat marktonderzoekers een groot deel van hun tijd kwijt zijn aan het regelen […]
19 december 2019
respondenten

Een fantastisch jaar met een lichtpuntje afsluiten!

10 december 2019
respondenten

Bureau Fris wenst iedereen een frisse kerst!

24 september 2019
marktonderzoek-deelnemen

Facility Manager gezocht!

12 september 2019
marktonderzoek-deelnemen

Frisse collega gezocht!

2 september 2019
marktonderzoek-deelnemen

Frisse actie najaar 2019!

14 mei 2019
focusgroep-onderzoek

Surfworkshop in Zandvoort

9 april 2019
focusgroep-onderzoek

Visualiseren van rapportages en voorstellen!

11 januari 2019
focusgroep-onderzoek

Bureau Fris op het MIE!

28 november 2018
onderzoeksruimte

Bureau Fris sponsort sociaal ondernemers

26 september 2018
onderzoeksruimte

AVG nieuws

14 september 2018
onderzoeksruimte

Gratis parkeren bij Bureau Fris Amsterdam

14 september 2018
onderzoeksruimte

Veilig ophalen van je opnames

4 september 2018
one-way-mirror

Lego Serious Play

4 september 2018
one-way-mirror

UX-LAB AMSTERDAM & ROTTERDAM

4 september 2018
one-way-mirror

IJskar