De zoektocht naar respondenten op de Huishoudbeurs
In onze vorige blog vertelde Stephanie al dat je als marktonderzoeker ook bij Bureau Fris terecht kunt als je op zoek bent naar een speciale groep respondenten. Coen Dorrepaal, senior accountmanager en panelmanager bij Bureau Fris, zorgt ervoor dat onze database van 30 duizend respondenten groeit en up-to-date blijft. Dat gaat natuurlijk niet vanzelf. Daarom staan Coen en collega’s eind februari negen dagen op de Huishoudbeurs.
Face to face
Van zaterdag 22 februari tot en met zondag 1 maart vindt de 75ste editie van de Huishoudbeurs plaats. Daar komen maar liefst 200 duizend mensen op af. Een mooie gelegenheid voor ons om, behalve in de digitale wereld, ook weer eens face-to-face onze potentiële respondenten te woord te staan. Met een aantal collega’s bemannen we een stand op de beurs, waar bezoekers zich kunnen vermaken met een spelletje en op de foto kunnen in onze photobooth. Zo krijgt ons panel in negen dagen weer een boost.
It’s going to be fun!
Fun! Dat is het thema van deze editie van de Huishoudbeurs. En dat is precies wat mensen gaan beleven in onze stand! Bezoekers van de Huishoudbeurs komen vol enthousiasme naar de RAI in Amsterdam en wij gaan al die enthousiaste mensen warm maken om mee te doen als respondent onderzoeken! Hierdoor kunnen wij onze database weer een boost geven met leuke frisse respondenten. Hoe gaan we dit doen? Met een leuke fotobooth, oud-Hollands ballengooien en als beloning hebben we – helemaal in lijn met de Huishoudbeurs – fun give-aways. Als klap op de vuurpijl maken bezoekers kans op een weekendje weg! Hoe dan ook, het wordt een feestje op onze stand, laat dat maar aan Bureau Fris over!
Landelijke dekking
Bezoekers van de Huishoudbeurs komen van heinde en verre op het evenement af; van diep in Zeeland tot hoog in Groningen. Hun gezinssituatie, leeftijdsopbouw en opleidingsniveau is heel wisselend. Een mooie manier om ons toch al zo diverse panel nog verder uit te breiden en jou precies die groep van respondenten te leveren die je voor jouw komende onderzoek nodig hebt.
Benieuwd?
Ben je nu al op zoek naar een specifieke groep van respondenten? Of ben je benieuwd wat we verder voor jouw organisatie kunnen betekenen? Neem gerust vrijblijvend contact op. We praten graag met je verder.