Onvergetelijke partner in marktonderzoek? Zo doen we dat!
Stephanie weet uit eigen ervaring dat marktonderzoekers een groot deel van hun tijd kwijt zijn aan het regelen van facilitaire zaken en dat dat ten koste kan gaan van de inhoud en van de aandacht voor de eindklant. Die ervaring bracht haar ertoe Bureau Fris op te richten. Inmiddels maken Stephanie en haar team al bijna vijftien jaar marktonderzoek tot een zorgeloos succes. Stephanie aan het woord.
Full-service facilitair partner in marktonderzoek
Vanaf mijn 21ste heb ik meegewerkt aan de ontwikkeling en groei van verschillende bedrijven. Rond mijn 27ste kwam ik terecht bij een gerenommeerd onderzoeksbureau. Daar had ik al snel in de gaten dat het zoeken naar de juiste groep respondenten, een professionele onderzoekslocatie met goede catering en goed werkende apparatuur een hele klus was. En dat terwijl je als onderzoeker al je aandacht nodig hebt om je marktonderzoek goed uit te voeren. Een bedrijf dat dat totaalpakket van diensten aanbood bestond niet. Toen dacht ik: dan doe ik het zelf. Mijn eigen bedrijf!
Van eenvrouwsbedrijf tot inclusieve organisatie
Zo is Bureau Fris ontstaan, dé full-service facilitair partner in marktonderzoek. In die vijftien jaar dat we inmiddels bestaan, is Bureau Fris uitgegroeid van een eenvrouwsbedrijf naar een ISO 9001 en 20252-gecertificeerde organisatie met ruim twintig medewerkers, een database met 30 duizend respondenten, twee vestigingen, diverse diensten en zo’n zeshonderd verschillende klanten, nationaal en internationaal. Het dagelijks bestuur deel ik inmiddels al wat jaren met twee andere fantastische dames: Augusta Zweekhorst, 13 jaar werkzaam bij Fris waarvan al 10 jaar partner en Liselot Simonse, 5 jaar werkzaam bij Fris en bijna 2 jaar partner. Daar ben ik echt trots op! In deze tijd waarin er heel wat te doen is over genderongelijkheid in de bedrijfswereld laten wij zien hoe het ook kan.
Onvergetelijke partner
Of je nu op zoek bent naar een professionele onderzoekslocatie of naar een speciale groep respondenten, wij regelen het voor je. Maar ook als je behoefte hebt aan een sparringpartner ben je bij ons aan het juiste adres. Wij zijn pas blij als wij onze klanten zo weten te verrassen dat zij ons nooit meer vergeten en ons zien als dé partner voor marktonderzoek. Dat is ook precies de reden dat we hebben besloten op regelmatige basis te gaan bloggen over onze ervaringen en bevindingen in onze branche. Lekker korte snacks waarmee we je hopen te vermaken, te inspireren en te informeren. Denk daarbij aan tips om een onderzoek te laten slagen of ideeën om je respondenten met een goed gevoel de deur uit te laten lopen, verhalen van medewerkers en respondenten uit de praktijk. Heb je zelf tips voor onderwerpen? Laat het ons weten!
Nieuwsgierig?
Wil je eens van gedachten wisselen? Ben je benieuwd wat we voor jouw organisatie kunnen betekenen? Neem gerust vrijblijvend contact op. We praten graag met je verder.